čtvrtek 4. ledna 2018

2018

Moji milí,
delší dobu jsem do blogu nepřispívala, ale nějak jsem do psaní neměla chuť ani energii. Dělo se toho opravdu hodně, bohužel ne vždy dobrého. Upřímně, jsem velmi ráda, že je rok 2017 za mnou. Byl to jeden z těch těžkých roků, ale posunul mě víc k sobě samé.


Ale bylo toho i dost pozitivného. Jsem velmi vděčná za projekt Deep Pure, který funguje víc než dobře a přináší mi energii.
V roce 2018 mám několik cílů:
- chci se víc smát,
- být trpělivá,
- mít se ráda (tohle bude asi pořádný ořech),
- víc času trávit s rodinou,
- nesnažit se změnit věci, které stejně nezměním.
Snad se mi to bude dařit.
Do roku 2018 Vám přeji jen to dobré. Buďte šťastní a spokojení a věřte sami v sebe ♥

 Tímto jsem tu 2017 uzavřela :-)

 Jóga mě provázela skoro celý rok. Děkuji za ni.

Silvestr jsme trávili v nemocnici.

Mějte krásné dny!

Petra

7 komentářů:

  1. Milá Petro, přeju Vám ať se Vám v tom novém roce vše podaří i vyplní.Ať všechny trápení a bolesti zmizí.A nebojte, těch, kdo netrpělivě očekával konec toho se sedmičkou na konci, nás bylo víc ;).Bude dobře-musí...H.

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, koukám, že jsme na to dost podobně. Držím pěsti, ať je ten 2018 aspoň o chlup lepší

    OdpovědětVymazat
  3. Petruško ... ďakujem za tvoje prianie a podobne aj ja tebe prajem, aby ten nový rok bol oveľa lepší, ako ten predchádzajúci ...Želám pevné zdravie celej rodinke a nech sa ti predsavzatia darí plniť ... Kérka je veľmi pekná ... keby som bola mladšia, určite si nejakú opatrím tiež. :))) Dúfam, že z nemocnice ste už doma a všetko je v poriadku ... s pozdravom L.

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, ono bylo asi více lidí, kteří rok uplynulý měli plný zvratů, i u nás v širší rodině se to občas houpalo jak na houpačce. I ty nemocnice, operace, tam byly, neshody mezi mladými jimi zmítaly a my jenom přihlíželi s tichou otázkou - proč? A tak bych mohla jmenovat dál. Prostě tak to je. Každý rok přinese něco hezkého, ale i těžkého. Je vždy jenom na každém z nás, jak silní jsme. A neboj, i ty jsi hodně silná.
    Přeji ti, aby ta osmička na konci přinesla nekonečno - štěstí, zdraví, lásky, radosti, pohody.
    Ála
    P.S. O tetování jsem silně přemýšlela když mi bylo 40, nedala jsem to a ani mne to nemrzí :o)). Já si řekla-vždyť to už má kdekdo... Ale motiv sis zvolila hezký, to zase jo. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, moc Ti přeji vše nejlepší a splnění všech Tvých krásných a důležitých předsevzetí... :) Ta láska k sobě samé je i mým velikým tématem a problémem...
    Hodně zdraví a štěstí a společných rodinných chvil přeje Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!