úterý 9. května 2017

Na posraného i píp spadne...

se říká. A bohužel je to tak. Když si někdy myslíte, že toho máte fakt plný brýle, tak se stane něco, co Vás položí. Já jsem zažila takový moment v pátek. Páteční noc a večer považuju za jeden z mých nejhorších dnů v životě. Je hrozné, že se Vám v jednom okamžiku může zhroutit celý svět.

Bezmoc, strach a otupělost. Moje sestra měla cestou z práce autonehodu. Dost hnusnou.
Můžu říct, že měla opravdu štěstí v neštěstí. Auto vypadá hrozně, ale moje malá drží jakž takž po kupě. Bojuje, musí! Na světě opravdu není důležitější věc než zdraví. Vše ostatní je malicherné. Žijte každý okamžik naplno. Život je tak krásný, protože je jen jeden!


Petra

10 komentářů:

  1. Moc držím palce a věřím,že vše bude zase v pořádku.Před lety jsme zažili doma totéž.Chce to hodně síly a víry,ale bude dobře.Já vždycky říkám MUSÍ !!!.Hodně sil.H.

    OdpovědětVymazat
  2. Péťo, držím sestře pěsti. Uvidíš, že bude bojovat ze všech sil, aby následky nehody byly co nejmenší a zdraví se utužovalo co nejrychleji. Ano, to jsou ty okamžiky, kdy se hodně věcí změní. Drž se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Peťulo, držím moc pěsti a přeji jen to dobré! Hodně sil vám všem okolo. Bude zase dobře, MUSÍ!
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Peťuli, držte se všichni! Sestře přeju co nejvíc síly, aby se brzy uzdravila! Myslím na Tebe! Někdy se to fakt sejde :(
    BUDE LÍP! Určitě!
    Peťka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!