středa 24. května 2017

Fotím

Po hrozně dlouhé době jsem byla fotit. Koupila jsem novou sd kartu, oprášila tašku s foťákem a vyrazila do luk a hájů. Jen vnímat okolí a cvakat spouští. Hrozně jsem si u toho odpočinula. Skoro bych to přirovnala k běhání. Akorát místo spálených kalorií mám asi stovku snímků. Zatím se o ně nepodělím, protože úprava ve Photoshopu mi zabere spoustu času, ale o víkendu se na fotky určitě dostane.



Před sebou máme víkend plný oslav. Jen Aňul jde na dvě narozeninové párty. Vymýšlíme dárky, malujeme obrázky. To moje miminko bude mít v neděli osm. Odsekává, kroutí očima, ale tulit se chce pořád. Zatím :-) Krásnou středu!

Petra

1 komentář:

  1. Peťko, na fotky se moc těším! :-) Já bohužel s Photoshopem ani jiným podobným programem moc neumím, fotky většinou nechávám tak jak jsou, případně trochu reguluji světlo, pokud je fotka přesvětlená, ale ty si s fotkami hezky pohraješ a poupravíš, tak se těším, až se budu moct pokochat! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!