pondělí 22. května 2017

Romantická duše

Jako nikdy jsem si nepřipadala jako hrdinka z červené knihovny. Nikdy jsem netoužila, aby muži při pohledu na mě omdlévali (ne že by k tomu měli nějaký zvláštní důvod), ale i tak. Velmi brzy jsem zjistila, že láska může i hodně bolet. Ale k věci. Nikdy jsem moc nečetla zmiňovanou červenou knihovnu. Teda kecala bych, kdybych zapírala životní etapu plnou Lenky Lanczové. Ale třeba 50 odstínu čehokoliv mě po prvním díle naprosto odradilo.


I přesto někdy ráda kouknu na romantický film. Třeba Zápisník jedné lásky mě rozbrečí spolehlivě pokaždé. Ale že mě rozbrečí milionkrát ohraný Hříšný tanec, to bych fakt neřekla. Asi měknu.  Sobotní večer jsem strávila se sestrou a miskou plnou paprikových chipsů nad filmem Všechno nebo nic. No, to Vám byla romantika. Sice tam byly některé scény, jak už je u českých filmů zvykem, hodně přitažené za vlasy, ale i tak se mi to líbilo. Mrkněte!


Petra

3 komentáře:

  1. Peti, díky za inspiraci... pravidelně každý rok (posledních asi pět let) na mě v této době, přelom května/června maximálně romanticky působí (nedokážu vysvětlit proč, protože dřív jsem to sváděla na únavu a opotřebení z práce před prázdninovým padnutím, teď jsem už dva roky doma a tak to na práci svádět nemůžu a přišlo to jak loni, tak se to hlásí i letos) a tak jak celý rok se snažím číst náročná témata a celkově se vzdělávat, tak v tuto dobu naprosto nekontrolovatelně ujíždím na svých "romantických dobíječích", kterými jsou pro mě Gilmorky (alespoň pár prvních sérií), pár mých starých oblíbených "Lanczovek" (v pubertě jsem chtěla potkat Pavla nebo aspoň Davida ☺) a několik málo filmů (Pýcha a předsudek ze série BBC 1995 s mým oblíbencem Colinem Firthem, Deset důvodů proč tě nenávidím, Co ta holka chce, atd.) - dřív jsem se za tyto své útěky trochu styděla a umně je skrývala, teď si na to už připadám snad i trochu stará... tak jen abys věděla, že v tom nejsi sama... :D Každý máme něco takového v rukávu... :) Dneska se za to už ani nestydím... :) Jen náš taťka, když to vidí, tak kroutí očima... ☺
    Pěkné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pojď se mnou, Radko - to je nejvíc! Lanczovka, to bylo moje:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak trochu romantické duše by mělo zůstat v každém z nás po celý život :o). Protože není nic lepšího než si poplakat při romanťáku. Určitě lepší než plakat nad vlastním "rozlitým mlékem" když se nakupí starosti, no ne Petro? Já se k romantickým filmům hrdě hlásím :O). A díky za tip na film!
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!