pátek 27. ledna 2017

To nevymyslíš - vztahuje se k předchozímu příspěvku



Tohle opravdu nevymyslíš. V tomto případě sázím na úžasný humor Patrika Hartla. Po dočtení Okamžiků štěstí jsem byla celá rozněžnělá a dojatá, že jsem se s těmito pocity chtěla svěřit - komu jinému než - Patriku Hartlovi.

Tak jsem mu napsala, jak byla knížka skvělá, jak mám ráda jeho humor atd. No, superlativy jsem rozhodně nešetřila. Světe div se, Patrik Hartl odpověděl, poděkoval a byl velmi příjemný. Tím naše komunikace (pro mě) skončila. Opak byl pravdou. Vůbec jsem totiž netušila, že Aňula s panem spisovatelem vede jakousi zamilovanou komunikaci (samozřejmě jednostrannou). Občas si půjčuje můj mobil a nesmírně ji fascinují smajlíky na messengeru. Tak ho zahltila spoustou obličejů s pusinkami, srdíčky, brečícími i zuřícími. Několik nápisů I love you, tulící lišky, líbající se pejsci. Tak na to tak koukám, pan spisovatel to zhlédl, ale raději nereagoval. Patrně se obával, co že je to za šílenou fanynku. Tak jsem se mu omluvila, že ho mám sice hodně ráda, ale ne zas tak, a že jsem jako jinak úplně normální (doufám). A že to vše má na svědomí moje sedmiletá dcera, která zřejmě ani netušila, komu se vyznává ze své lásky!



Petra

8 komentářů:

  1. :-D To ti dcera teda zavařila... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to Patrik Hartl bral sportovně. S reakcí úžasné, super + připojil smajlíky :-D

      Vymazat
  2. Peti, to jsem se fakt pobavila... jste skvělé! :)
    Pěkný víkend, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Péťo,však ono se říká: " Co se v mládí naučíš:o)))! A dcera má krásně nakročeno....:o)...měj se krásně...a zamilovaně:o)))! Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Hihihi....Pěkný víkend....Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Petro,dcera opravdu ví,komu vyznat lásku;-D Četla jsem od nej Malý pražsky erotikon a také doporučuji!Okamziky stesti mám zamluveno v knihovně.Krásný večer i klidnou neděli!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!