středa 11. ledna 2017

Moje best off

Za naprosto nezbytnou součást svého šatníku pro letošní zimu považuji nátělník. Ano, prosím - nátělník, košilka, spodní prádlo, či jak se tomuto příjemnému kousku říká, je můj objev letošní zimy. Nikdy bych nevěřila, že někdy dospěju do stádia, kdy dám přednost ledvinám v teple před módou.
 S odstupem času vůbec nechápu, jak jsem mohla dřív v mrazech chodit s rozepnutou bundou a holým pupkem. Frajerka, ne :-) Brrrrrrrrrrrrr. Babička vždycky říkávala: "Chodíš rozgajdaná, proč nemáš košilku?". Já to jen s úšklebkem kvitovala, že tu věc já nikdy nosit nebudu. Chyba lávky. Teď bez ní nevyjdu z domu. Můj muž se vždycky směje při pohledu na mě, jak se soukám do košilek a velkých kalhotek, které jsem také vyměnila za nepříliš praktické tanga. " No jo, Peťko, hlavně být v teple," říkává vždycky. Je to věkem, asi stárnu. Hlavně ledviny v teple :-) Vydržte ty mínusy. Já se jdu zabalit do košilek!
 Zdroj 

Petra

3 komentáře:

  1. Peťul, tak to to máme naprosto stejně. :-) Dříve mi přišlo nošení košilky úsměvné, dneska bych se bez ní v zimě také neobešla. Je tak příjemné mít záda v teplíčku. :-) Dříve jsem měla velmi časté problémy s nastydlými močovými cestami, od té doby, co jsem už trochu rozumnější a nosím pod trikem košilku nebo tílko, tolik už mě močák netrápí.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, Luci, výměna zdraví za parádu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky a já asi pořád zamrzla v pubertě! Do stádia košilek jsem ještě nedošla a pak se divím, že mám pásový opar....není to tím?:o))...ale pravdou je, že zas tak moc venku v zimě nepobývám, jinak bych v žádném případě nefrajeřila a košilku vzala na milost. Vždyť dneska jsou už i moooc hezké košilky...Měj se Péťo moc krásně a já o nějaké košilce začnu uvažovat. Krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!