čtvrtek 7. února 2019

5/2019

Opět marodíme. Ale fest! Tak nějak jsem doufala, že ten letošní rok začne trochu lépe, ale nemoc se nám zatím bohužel nevyhýbá. Nezvládáme výletovat. Víkendy jsou ve znamení odpočinku pod dekou s knížkou v ruce.
Zapomněla jsem se tady zmínit o velké novince. No, ona to zas až tak úplně novinka není. Máme kočku. Rozuměj - K O Č K U! Já jsem totiž absolutní zapřisáhlý anti milovník koček. Nemám je ráda už od dětství. To mňoukání, lísání u nohou, chlupy všude, mi fakt nedělají dobře.
O to větší překvapení pro mne samotnou bylo, že jsem bez protestu poskytla azyl kočce. Ona je totiž moc hezká a Aňul je z ní naprosto hotová.


Představuji Vám Klaudii, napůl šlechtěného nalezence, která se stala součástí naší rodiny.
Krásný zbytek týdne!

Petra


5 komentářů:

  1. Nooo teda... Taky kočky nemusím, takže smekám🤣Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. jé to je hezké, jakmile člověk propadne kouzlu koček, už ho mají v drápech. my jich máme 5.

    OdpovědětVymazat
  3. Z odpůrců jsou pak ti největší milovníci koček.. Kočky to hoold umí :) To znám, jednoho takového odpůrce jsem měla doma.. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Kočky mi nic neříkaly, mám všeobecně zvířata ráda, ale kočky mi byly oproti psům vždy spíš nepříjemné. Dnes máme čtyři, jsou prostě členové rodiny, je to s nimi fajn!

    OdpovědětVymazat
  5. To znám, taky bydlím u své kočky :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!