úterý 27. prosince 2016

Střípky z Vánoc

B ylo to rychlé, bylo to krásné, bylo to jiné. Na Štědrý den jsme vydávali polévku pro lidi bez domova. Vyměnili jsme pohádky a teplo domova za dobrý pocit. Bylo to jiné. Ale zanechalo to ve mně jakousi pachuť, která se nesla celými svátky. Nějak jsem nedokázala vstřebat setkání s tvrdou realitou. Jsem člověk, který si všechno bere a nikdy se nedokáže přenést přes fakt, že nedokáže spasit svět. Jsem věčný idealista.


Dárků bylo požehnaně, ani se mi nechce věřit, že jsme byli opravdu tak hodní. Mám pro Vás připravený takový malý průřez. Stihli jsme pohádky, setkání s rodinou a hlavně užít si klidu. Ve čtvrtek už jdu do práce a v pátek mě čeká pořádání benefičního koncertu, takže jsem si těch pár dnů vychutnala na maximum.
Andulka je maximálně nadšná z dárků. Největší úspěch měl mobil, kufřík s malovátkama a pastelkovník.









Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!