čtvrtek 3. srpna 2017

Jóga



Zdravotní problémy mě dohnaly k tomu, abych o to svoje lenivé tělo začala víc pečovat. Nesnáším aerobic a kolektivní sporty. Rok jsem strávila ve fitku, sice jsem zhubla, ale požitek z pohybu se jaksi nedostavil. Ráda běhám, je to pro mě dokonalý restart. Jen tak vyběhnout a nepřemýšlet. Ale úplně nejvíc jsem propadla józe. S většími či menšími přestávkami ji cvičím několik let. Ve studiu nebo sama doma. Ponořit se do sebe, vnímat jen své tělo a dech. Být tady a teď.



Po revoluci jsme jezdívali s babičkou do Prahy na přednášky jogína Eduarda Tomáše. Už tenkrát to byl silný zážitek. Asi jsem si kousek té síly uchovala v sobě, a když je mi nejhůř, utíkám k józe.
Z českých cvičitelů jógy mám nejraději Zuzku Klingerovou, která má tak uklidňující hlas, že cvičení je přímo balzám pro duši. Zuzka má od tohoto týdne kanál na Youtube, tak mrkněte.



Ze zahraničních pak cvičím podle videí Boho Beautiful. Na tu holku se tak dobře dívá, a ta příroda kolem. Nádhera!


Namasté

Petra

4 komentáře:

  1. Diky za tip uz dlouho pokukuju po navratu k joge ( joze?) ☺ tohle by mi vyresilo problem s detma. Treba by cvicily se mnou Hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za tipy! Urcite se mrknu, jen ja mam problem se doma do neceho dokopat. Na jare jsem chodila na bigram jogu, ale ta je na pravidelne chozeni pro me financne narocna...

    OdpovědětVymazat
  3. Jóga je super a řekla bych, že mi změnila život. Než já se k něčemu dokopu, tak si musím koupit boty, další věci, permanentku do cvičení, nějaké online kurzy o józe, přečíst tunu článků, ale jakmile se přes toto dostanu, vždy jsem ráda, že jsem s danou věcí začla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!