středa 6. září 2017

Naprosto dokonalé zakončení prázdnin

Bylo to na poslední chvíli, vůbec jsem s tím nepočítala a na dovolenou k móři jsem jela mírně rozladěná. O to lepší byl výsledný dojem. Já jsem byla naprosto nadšená! Dovolenou jsem si užila na maximum. Musím podotkout, že na tom má lví podíl Z., protože se celou dovolenou věnoval Aničce, zatímco já jsem ležela ve stínu pod fíky a četla a četla.



Poprvé jsme byli v apartmánu. Vždycky jsme jezdili do hotelu s all inclusive, kde jsem se nemusela starat naprosto o nic. Razila jsem heslo, že na dovolené chci odpočívat a ne stát u plotny a vařit. Milé dámy, po této zkušenosti už nikdy více hotel. Tady jsem byla volná. Za celou dovolenou jsem snad vytáhla jej jediné šaty, nenapatlala na sebe ani gram make-upu. No ráj! A hlavně jsem se nepřežírala. Já prostě neodolám, když kolem sebe vidím hory dobrého jídla.
No, prostě Petrčane bude moje láska. Tak příští rok zase!











Petra

3 komentáře:

  1. Přesně kvůli té volnosti a svobodě jsme přestali jezdit do hotelů, a po jedné a poslední zkušenosti s all inclusive, volíme jedině bez stravování. A nestojím nijak u plotny. Ráno lehká snídaně, oběd nějaké ovoce či zmrzka, večeře ryby v malé místní restauraci nebo si uděláme salát, k tomu koupíme sýry, místní šunku, pečivo a je vystaráno. A jíme prostě když se nám chce, či máme hlad. Ochutnáváme místní vína a jsme nadšení. A přesně jak píšeš Péťo, stačí pár triček, jedny šaty, jedna sukně, šortky a plavky :o))). Zrovna balím na naši dovolenou - KONEČNĚ...
    Měj se moc prima.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Peťul, ráda slyším ( teda čtu), že sis dovolenou užila! My se naopak vždy hotelm vyhýbáme, máme rádi soukromé v apartmánku a vůbec mi nevadí, když musím něco ukuchtit, vždy ráda nakupuji v místním obchůdku a poznávám jiné suroviny než ty naše. Nebo si zajdeme na oběd, na večeři, vždy ochutnáme něco jiného... :)
    Anička je úplná černoška, krásně opálená! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!