středa 7. března 2018

Vyhlížím jaro

Každý den netrpělivě kontroluji teploměr, jestli se už rtuť pohnula nad nulu. Tento týden jsem se konečně dočkala. Jsem velký zmrzlín. Doma se choulím do deky, nohy balím do teplých ponožek. Jaro je moje nejoblíbenější část roku.



Zase jsem on the road. Našla jsem zalíbení v jízdě vlakem. Užívám si ten volný čas, který využívám ke čtení. Dvouhodinové cestování do školy tak dostalo jiný rozměr :-) Jen to sezení ve škole je docela nezvyk. Hlava mi to nebere:-)
Hlavně ten čas. Přijde mi, že veškerý můj volný čas se smrskl na Aničku a po nocích na školu. Ale tento víkend bude jiný. Sobotu mám jen sama pro sebe. Vyrážm na jógový festival do Zlína. Těším se moc!


1 komentář:

  1. Máš pravdu, že už je nad nulou... ale... sníh, déšť.... jarně to ještě nevoní....
    Pavel

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!