středa 24. října 2018

Kopec nervů, ale spousta zážitků....

V minulém příspěvku jsme zmiňovala nápad s prodejem knih, který vyústil v úžasnou akci. 
Nejdřív jsem kolem sebe shromáždila kopec skvělých lidí, kteří se rozhodli podpořit nápad velké milovnice knih. Vše bylo na bázi dobrovolnictví. Vytvoření plakátu, organizace samotného happeningu a to nejhorší - shánění peněz. Jelikož pracuji jako fundraiser (rozuměj profesionální žebrák) pojala jsem to ve velkém. Zajistila jsem medaile na literární happening, od knihkupectví Martinus získala nádherné tašky a záložky do knih a od Sonnentoru výborné čaje. Peníze se taky nějaké našly:-)



Hosté? Oslovila jsem místní spisovatele. Nemohl chybět básník Jiří Hubáček a spisovatelka Naďa Horáková. Z Prahe k nám pak přijela Lucie Faulerová, která byla nominovaná na Magnesii Literu za Lapače prachu. Misím říct, že Lucka byla trefa do černého! Milá, skromná a pohodová. Mezi námi to byla jiskra na první pohled :-) Skvěle jsme si sedly.
Po čtení jsme se přesunuli do sklípku, kde jsme strávili zbytek večera. Bylo to inspirující! 
Sice jsem očekávala větší návštěvnost, ale já to nevzdávám. Byl to přeci jenom první ročník. V příštím roce vychytáme mouchy, dobře se naladíme a rozjedeme to ve velkém :-)







Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!