čtvrtek 19. října 2017

Ten podzim :-)

Vidíte to taky?? No, jen koukněte z okna. Ta krása, ty barvy, to slunce. Takhle nádherný podzim už jsem nezažila hodně dlouho. Je polovina října a my jsme ještě neschovali náš paletový nábytek. Dokonce máme venku i trampolínu. Neznám lepší pocit než sedět venku, v ruce držet velký hrnek s bylinkovým čajem a přes přivřená víčka sledovat padající listí. Dokonalý ZEN.



Zvolňuji, může za to jóga, která mi přišla do života tak nějak sama. Pokud jste z Brna a koketujete s představou, že by nebylo od věci občas své tělo protáhnout, zajděte do Punk jógy. Je to jógové studio, kde naprosto úžasná majitelka vede takové lekce, že až zírám. Za jednu hodinu jsem byla totálně propocená (a já se tedy vůbec nepotím), kam se hrabe fitko. A ten pocit potom. To Vám bylo bájo!

Petra

5 komentářů:

  1. Dobrý den, mohla by jste říci,kde v Brně je ta Punk joga,celkem by mě to zajímalo. Děkuji Olga

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, pěkný den...
    moc děkuji za tip... až zase nastoupím do práce, zkusím to... :)
    Pěkné, pohodové, podzimní dny přeji...
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle podzim je vážně krásný, ikdyž s deštěm taky nešetří! a moc ráda slyším že si tě našla joga. punk joga zní jako celkem revoluční studio, jen škoda že Brno mám dost z ruky

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné vánoční svátky, Petí, prožité s těmi, co máš ráda a podle tvých představ ♥
    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!