pondělí 1. října 2018

Na začátku byl kopec knih

Malý byt plný knih. Tak nějak to vypadá u nás. Knihovna v pracovně, obýváku, knihy na stole, na záchodě - prostě všude. Potřebovala jsem trošku prostoru a začala třídit. Trhalo mi to srdce, ale takových Padesát odstínů šedi jsem chtěla s klidným svědomím poslat dál. Za vším stál jeden příspěvek na Facebooku: "Mám spoustu knih a potřebuji je věnovat někomu, kdo se k nim bude chovat hezky :-)."
A co z toho vzniklo???? Jedna úžasná akce, kde se četlo, prodávalo, vyměňovalo a smlouvalo :-)



O tom, jak to celé proběhlo, vzniklo jedno kamarádství a jak jsem probulela balíček kapesníků, napíšu příště:-)

Petra

5 komentářů:

  1. já daruji vždy po přečtení knížky do domova seniorů, udělají jim radost a já mám dobrý pocit, že knížky žijí dál..... z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobrý nápad, stojí za inspiraci, dík
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou za čas také dělám v knihovnách probírku, pak knihy naložíme v krabici do auta a odvezeme do místní knihovny, kde je ve vstupní části regál s názvem - Dary čtenářů a tam knihy vyskládám. A návštěvníci knihovny jsi je zdarma mohou odnášet domů. Mám pak dobrý pocit, že si mé knihy vzali domů lidi, co rádi čtou...
    Hezké dny Petro.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Kniha musí žít a žije, když je čtena. Přeji hezké podzimní dny. Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!