sobota 29. srpna 2015

Kitzbühel

Jeden den jsme si odskočili do Tyrolska. Chtěla jsem navštívit malé městečko Kitzbühel, které si pamatuju ze seriálu Doktor z hor. Namísto toho nás přivítalo bohatě vyhlížející město s obchody zvučných jmen a značek. Město to je opravdu krásné, všude čisto a útulno. Za celý život jsem nepotkala tolik muslimů. Opravdu je jich všude požehnaně.  Po prohlídce města nás čekala jízda lanovkou na legendární Hahnenkamm. Nejdřív jsem vůbec neuvažovala, že bych tak riskovala a jízdu skutečně absolvovala, ale pod nátlakem rodiny jsem podlehla. Překonala jsme svůj extrémní strach z výšky (bojím se i na kladině) a z jízdy jsem byla unešená. Fakt jsem i brečela. Nejen proto, že jsem překonala sebe samu, ale i pro tu nádheru!










 


Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!