úterý 16. února 2016

Brýle!

Dnešní odpoledne jsem strávila v optice. Vybírala jsem totiž nové brýle. Díky Bohu, že je kupuju tak jednou za dva roky, jinak bych se asi zvencla. Vyzkoušela jsem asi tisícovku modelů. Šla jsem tam s naprosto konkrétní představou. Chtěla jsem plastové zakulacené obroučky. Bohužel mi tento typ brýlí naprosto nesedí, a to ani, kdybych přivřela obě oči. Takže nic. Nakonec ve hře zůstaly troje, samozřejmě ty nejdražší. Nevím, jestli to dělám podvědomě, ale pokaždé se mi vždycky líbí ty nejdražší. Tak co dělat. Zvolila jsem zlatý střed. 
Bolest zubů a pár dní bez jídla vzalo za své. Zhubla jsem! A proto dopnu kalhoty.Huráááááááááá!!!

Tak přesně pro takové jsem původně šla. Bohužel.
 

Krásný den!
Petra

6 komentářů:

  1. Také mne čeká výběr nových obrouček a musím na to mít fakt náladu. Oblé obroučky mi moc nesedí, řekla bych, že málokomu sluší :o)) a protože mám kulatý obličej, opravdu je nemohu mít. I mne vždy nejvíce zaujmou ty dražší :o))), nemohu za to. Je to i s oblečením... ach jo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já to mám tak naprosto se vším. Pak jsem zklamaná, že musím sáhnout pro levnější variantu, která se mi třeba až tak nelíbila. U brýli ale raději připlatím :-)

      Vymazat
  2. Peti, ta štíhlost byla myslím celkem draze vykoupená...
    A brýle, to je věčné téma, jistě si vybrala dobře.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to teda byla. Ale jedu dál. Když mám to hubnutí tak slibně nastartované :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Tak takhle přesně to mám taky. Jo ty nejdražší jsou nejslušivější bohužel:-))) Mimochodem už se na nové taky nějakou dobu chystám
    hanna z lázní

    OdpovědětVymazat
  4. Brýle, to je mazec! Hlavně ty ceny!
    U nás nosí jen straší dcera a když vybírala posledně, tak šla vyloženě po módních a nezajímalo ji že jí vůbec nesluší. Nakonec se aspoň nechala přemluvit na jinou barvu a ta je super. Další problém je v tom, že už je prostě nechce nosit vůbec. Takže odchází do školy a brýle omylem zapomene každý den na botníku! Z toho se můžu zvencnout já :-)
    Je to moje milované, pubertální "dítě".
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!