úterý 9. února 2016

Pelešení

Týden bez jediného příspěvku. To je asi nejdelší proluka za dobu mého blogování. Ne že bych neměla světu co sdělit, ale jednoduše to nešlo. Víkend byl perný. Dvakrát jsem neplánovaně zamířila do jihomoravské metropole. Ne že bych jela na nákupy nebo nedej bože na kávičku a za kulturou. Já jsem v pátek večer vyrazila s pusou o velikosti melounu na zubní pohotovost do brněnské nemocnice. Bolestí jsem sotva mluvila. No, hrůza děs. Za mě jsou bolesti zubů největší peklo. Tam mi trošku ulevili, dali antibiotika (už druhé během měsíce) a poslali domů. Včera mi zubař oznámil, že se nedá nic dělat, ale že zub musí ven. Tak to mám opravdu radost.
Mám období útlumu. Na šicí stroj sedá prach, nic netvořím, nic nedělám. Nevím, jestli za to může počasí, lenost nebo pochroumané zdraví.
Aňul dostala za vysvědčení cd Kašpárka v rohlíku. Je tam mimo jiné i písnička, ve které se zpívá o tom jak se někdo s holkou peleší. A co to prej znamená. Hlavou mi proběhlo -To je to, co by nikdy nemela žádná hodná holčička dělat. Nakonec jsem řekla, že to je jako pusinkovani. Netvářila se, že by mi to nějak věřila, ale dál se neptala. Uff. Příště mi to už tak jednoduše neprojde:-) 


Petra

5 komentářů:

  1. To se tak někdy sejde... Ať je brzo líp! A pelešení zdar:).

    OdpovědětVymazat
  2. Ajajaj, zuby... K tomu se nedá ani nic povzbudivého skoro napsat. Já - ťukám, ťukám - se zuby problémy naštěstí nemám, pár plomb a všechny stále své, na což jsem patřičně hrdá :o). Naší Gabče trhali před 14 dny zub moudrosti, který měla narostlý nějak nakřivo a měla následně stejnou pusu jak píšeš - meloun. Nakonec také antibiotika.
    No jo když některá slova se dětem špatně vysvětlují, co ?
    Ať už zuby nebolí Péťo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že tě čekají i těžší otázky :o)
    Peti, posílám pozdravy a hlavně, ať tě už nic nebolí!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!