čtvrtek 6. října 2016

Říjen

Je říjen. Zima, deštivo, vlezlo. Ani jsem si toho nevšimla a už pomalu vytahuju zimní kabáty. Tak nějak rychle jsme přešli z  nátělníků do zimního ošacení. Mám za sebou první měsíc v práci. A jak? Dobře mi je. Kolektiv Charity je vážně moc fajn. Scházíme se se všemi zaměstnanci každý první pátek v měsíci na mši, duchovno následně zajídáme chlebíčkem z lahůdkářství. A co moje práce? Po počátečních velkých rozpacích mě postupně chytá a zdá se (klepu na dřevo), že je to přesně to co jsem očekávala. Vyšší smysl.
A doma? Aňula přinesla první pětku. Nesla to těžce. Hodně se učíme. Taky Prvouku. Nikdy bych nevěřila, jak velký oříšek může být vysvětlování učiva druhé třídy:-) 
Furt někde lítám. Práce, škola, kroužky. A to mám, prosím, jen jedno dítě (když nepočítám muže).
Krásný čtvrtek přeju!
Joooooo, a jsem i na instagramu. Jako petra.gajdikova. Tak na viděnou tam :-)


Furtněkdelítám Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!