pondělí 12. června 2017

36 hodin



Kdyby tak den měl aspoň šestatřicet hodin, to by se dalo dělat věcí. Konečně bych měla čas pravidelně běhat, fotit, šít, mít domácnost v cajku a ještě bych měla čas na odpočinek. Bohužel. Snažím se alespoň část vměstnat do těch čtyřiadvaceti hodin, které mám k dispozici. Jde to blbě. 


Práce, kroužky, učení, vaření a večer uléhám ke skriptům, abych hned u pátého řádku usnula. Nedávám to. Čím jsem starší, tím mi všechno víc trvá. Zapomínám. Byt je plný lístečků a diář plný zápisků. Asi jsem si naložila víc, než unesu, ale tu školu prostě dodělám. Prostě budu dělat, že ty chuchvalce prachu nejsou a ty pneumatiky na břiše jsou jen chvilková záležitost. Prostě pak to bude lepší. Snad přežijem :-)

Krásné pondělí!
Petra

3 komentáře:

  1. Držím palce!
    Můžu tě Petro poprosit až budeš mít víc času, ozveš se mi na email (tvůj tady nemůžu najit) 4kohoutci@seznam.cz
    Ráda bych se tě zeptala na pár věcí ohledně té školy.
    Děkuji Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, je to tak... jak člověk pracuje, má rodinu a ještě studuje, jdou koníčky stranou, což je zase chyba proto, že chybí ten relax a není kde se dobít... moc Ti držím pěsti... já jsem zrovna takový blázen jako Ty... zrovna o víkendu slavili rodiče kulatiny ve velkém a tak se mě jeden strejda ptal, jestli už mám hotovou školu... tak jsem se ho tak nesměla ptala, kterou myslí... :D Ale je fakt, že teď, jak už je na světě Čmeláček, mi to moc nejde... prodlužuju, natahuju, nestíhám...
    Ať se Ti všechno podaří (a ta čeština v Opavě mě taky zajímá... :D)!
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!