čtvrtek 1. června 2017

Paleta k paletě

Na výrobu paletového nábytku jsem se chystala už hodně dlouho. Rozumějte, u nás to není jen tak. Palety se přivezou, vyskladní, pak hooooodně dlouho nic, pak se nakoupí hřebíky a až za nějakou dobu se vše dá dohromady.



Jaké bylo moje překvapení, když jsem muži poslala v úterý návod a on včera palety přivezl a nábytek sestrojil. Dokonce ani krev netekla. Večer už jsme seděli a užívali příjemného večera.
Ještě nám tedy chybí palety obrousit a natřít, ale to už je menší detail :-) Z. mi udělal neskutečnou radost!
Návod jsem našla u Lucie living a je opravdu blbuvzdorný. Zvládne jej naprosto každý. A stokoruna za čtyři křesla, to je přeci super! Takže se toho nebojte, sežeňte si palety a hurá do toho!


Krásný čtvrtek!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!