pátek 4. prosince 2015

První pečení



Už druhým rokem pečeme vánoční cukroví u mojí mamky. Je to velmi praktické. Já ze strachu, aby náhodou něco nechybělo, mám tendenci péct obrovské množství. Většinou vše končilo po svátcích v popelnici. Proto pečeme hromadně a domů se odnášíme pouze takové množství, které zvládneme sníst.
Posloucháme koledy, povídáme si a celým domem se nese vůně badyánu a skořice. Aňul plní hlavní úlohu zdobiče perníků velmi zodpovědně. Snaží se vymýšlet rozličné tvary. Já jsem ve zdobení naprosto marná. Cukrová hmota se mi roztéká po rukou, ale na perníčku není nic jiného než jedna velká bílá skvrna. Nejde mi to! Naprosto obdivuji každého, kdo vytváří na svém upečeném perníku hotové umělecké dílo. Já se snažím, aby vypadaly ty mé alespoň trochu schopně. Pečení zdar!









 Petra

1 komentář:

Děkuji za milé komentáře!