čtvrtek 9. června 2016

Bábovky


Na spisovatelku Radku Třeštíkovou jsem narazila čistě náhodou na facebooku. Její příspěvky mi přišly hodně vtipné tak jsem si chtěla přečíst i její novou knihu Bábovky. Mám radost, že jsem si knížku koupila hned po jejím vydání, protože byla během čtyř dnů vyprodaná. 
V příběhu vystupuje hned dvanáct žen, jejichž osudy se navzájem proplétají. Knihu jsem přečetla velmi rychle, proto jsem měla ve směsici postav trošku chaos, ale to nic neubírá na kvalitě příběhu. V knize nechybí humor, ironie a nadsázka. Žádná z vystupujících žen není typická bábovka, každá se musí potýkat s různými peripetiemi. Kniha ukazuje, že nic není jen černé a bílé, a že třeba pár od vedle, který se jeví jako bezchybný, má velké tajemství. Za mě je Radka Třeštíková velkou star na poli české literatury. Bábovky doporučuji jako fajn četbu na dovolenou a prázdninové dny. Já už se těším, až si přečtu její další knihu - To prší moře.
Krásný čtvrtek!



Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!