čtvrtek 2. června 2016

Snídaňová

Snídám. Každý den ve stejnou dobu. Odvedu Aňulu do školy, uvařím si litr zeleného nebo bylinkového čaje, českého turka a kaši. Ovesnou, rýžovou, pohankovou, špaldovou, prostě jakou doma najdu. Nejraději vařím s rostlinným mlékem. Dneska to bylo home made makové. Uvařenou kaši zasypu ovocem a tunou skořice. A na závěr přijde rýžový nebo datlový sirup, a pak už jen dlouze vychutnávám. Já zbožňuju líná rána. Ovšem ne vždycky jsem byla takhle spořádaná. Bývala jsem vcelku čuně. Ještě mám v živé paměti dobu, kdy jsem ráno sbalila řvoucí dítě, odvezla jej do školky a cestou jsem střídala telefon s rohlíkem. Moje auto spíš připomínalo jeden velký odpadkový koš. Pařížáku z mléčňáku jsem tenkrát spořádala na kila. Jsem ráda, že je to za mnou:-) 
Krásný čtvrtek!



Petra

1 komentář:

  1. Ale že i na ten pařížák z mlíčňáku se dobře vzpomíná, že :) :-) ?
    U mně k snídani dominuje domácí jogurt s bylinkami nebo s marmeládou. Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!