úterý 29. listopadu 2016

Co si letos přeji k Vánocům?

Tak samozřejmě zdraví, lásku, pohodu a hlavně abychom si to spolu krásně užili. Ale! Nebudu zastírat, že stejně jako ráda dárky rozdávám, tak je i ráda dostávám. Co si budeme :-)
Letos je můj seznam přání jasný.
1) Hodinky - mám jasnou představu. Chci nějaké nadčasové, nestojím o moderní výstřelek. Zároveň potřebuji, aby se mi hodili jak ke kostýmu, tak i k džínám. Prostě univerzál. Dlouhou dobu jsem koketovala s touhou pořídit si Wellingtonky, ale ruku na srdce, už je vidím skoro na každé dívčině. Takže jsem zapátrala na netu a vybrala hodinky belgického dua Komono. Mají vše, co od nich očekávám. Navíc ve Woodies mají 35% slevu na hodinky, tak  bylo rozhodnuto.


2) Šperk - tady jsem zase chtěla něco originálního, neokoukaného. Dlouho mě lákala kolekce Janji Prokić, ale pak jsem čistě náhodou narazila na projekt Lure. Jedná se o spolupráci Janji Prokić a mladé šperkařky Nastassie Aleinikavi. Za kolekci Lure byly s Janjou Prokić nominováni na několik cen jako Design šperku roku na Czech Grand design 2011. Kolekce je i cenově dostupná.

3) Knížky - tak bez těch si nedovedu Vánoce vůbec představit. Seznam je dlouhý :-) Tady jenom ty stěžejní.
Můj úžasný život Meda Mládková
Intimita - Barbora Baronová, Dita Pepe
Okamžiky štěstí - Patrik Hartl


Tak snad si Ježíšek něco vybere :-)

Petra

7 komentářů:

  1. P®kné dárečky.....Já letos nechci nic!Měla jsem dost t®žký rok.takže chci mít jen klid a pohodu!!!Krásný adventní čas....Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ili, to já taky. Normálně se letos těším jak už rok 2016 skončí :-)

      Vymazat
  2. Ať jsou všechny Tvá přání vyslyšena...Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Peťko, hodinky i šperk, které sis vybrala jsou velmi vkusné, jemné, úplně vidím, jak by ti slušely. :-) Snad je Ježíšek stejného názoru a pod stromeček ti tyto dárečky nadělí. :)
    Co se týče knížek - jsem také knihomol. Nedovedu si představit, že bych vlastnila čtečku knih, ve které člověk nemůže listovat, nemůže si osahat ty stránky... Je to sice praktické - čtečka je poměrně malá, nezabere místo, člověk v ní může mít spoustu knih najednou.. Ale já raději zvolím větší kabelku, aby se mi do ní kniha vešla! :D Doufám, že se zase nějaké knížky k Vánocům dočkám.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, já jsem knihomol obrovský. Mé dvě velké knihovny doslova praskají ve švech :-) Přeji, ať je pod stromečkem těch knížek co nejvíc. Petra

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře!