pondělí 28. listopadu 2016

Náročný

Takový byl náš první adventní víkend. Andulka je opět nemocná, tentokrát jsou to močové cesty. Pro jisotu nastupuje ve středu do nemocnice, kde jí čekají potřebná vyšetření. Nese to, chudinka, statečně. Dokonce říká, že už zvládne pobyt v nemocnici sama. Tak uvidíme. Já mám mome ntálně kancelář v obýváku, takže je to docela náročné. Už jsem viděla asi po patnácté Anděl Páně a Hledá se Dory :-)
Celý víkend jsem strávila na vánočním jarmarku. Ne jako divák, ale tentokrát jako prodejce. Prodávali jsme totiž výrobky klientů hodonínské charity. Těší mě fakt, že lidé jsou stále ochotní pomáhat. Je to moc dobře.
Koupili jsme stromek. Pardon, STROM! Má tak dva a půl metru. Nemohli jsme ho dostat na balkon, tak jsem moc zvědavá, jak si muž poradí se stěhováním do obýváku. Je to takový ten strom jako měl Clark Griswold ve filmu Vánoční prázdniny. Obrovský. Ale můj muž se zmilovl. Byla to tková ta dětská radost v jeho očích :-)
Pomalu začínám shraňovat dárky. Docela pozdě. Většinou jsem tak v říjnu hotová. Letos neplánuju žádný velký váoční úklid. Chci si ten advent užít. Klid, pohoda. My tři spolu.



 Krásné pondělí!!!

Petra

2 komentáře:

Děkuji za milé komentáře!