sobota 19. listopadu 2016

Na čem ujíždím

Mám tři věci, na kterých si v poslední době opravdu ujíždím.

1) Seriál Pustina, který nově vysílá HBO. Jedná se o českou dramatickou televizní minisérii režisérů Ivana Zachariáše a Alice Nelis z roku 2016. Za mě velká jednička. Konečně fakt dobrý seriál z české produkce. Zuzana Stivínová a Jaroslav Dušek předvádí nadpozemské herecké výkony.

2) Skupina Zrní. Díky Janě Grešákové za pravidelné hudební tipy. Díky ní jsem totálně podlehla Oh Wonder, Moddimu a Zrní. A co víc, zamiloval se do nich i můj muž.  A to už je co říct! Když jsme byli na Listování Stop Tomáše Poláčka, které doprovázela hudba Zrní, tak byl lapen :-) Odcházeli jsme s cd v kapse. V prosinci nás čeká jejich koncert.



3) Jóga - pro mě věčná láska, ke které se pravidelně vracím. Mám vždycky takové období, kdy střídám posilovnu s jógou. Teď jsem ve fázi zenové a zatím to vypadá, že v ní zůstanu :-) Podle tohoto videa se snažím cvičit alespoň obden. Vyzkoušejte to!




Krásnou sobotu!!!!

Petra

3 komentáře:

  1. Jééé, video s jógou vypadá dobře... už týden přemýšlím, že jak bude chvilka, sednu k internetu a na nějakou lekci někde na youtube kouknu... a u Tebe, Peti, to mám naservírováno na zlatém podnose... dííííky za to! :)
    Hezkou neděli, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Petuli, fakt vyzkoušej.. Já jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky děkuju za tip na cvičení - přemlouvám se už dlouho, včera jsem si chtěla nějaké video najít a ... zas to nějak nedopadlo. Teď se nemám na co vymlouvat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!