pondělí 21. ledna 2019

3/2019

Na mých fotografiích jsou ve většině případů zachyceny knihy. Je jich tolik dobrých. Moc mě baví směr, kterým se česká literatura ubírá. Žasnu nad mladými autory. 
Můj poslední objev je Markéta Lukášková a její Panda v nesnázích. Jsem teprve na sté straně, ale autorka si mě omotala hned na začátku. Moc mě baví její styl, který je přímočarý a bez zbytečného patosu líčí atmosféru padesátých let v Československu. 
Příběh se odehrává ve dvou liniích, kdy studentka historie píše diplomovou práci o ženě hrdince, která v padesátých letech pomohla utéct jejímu dědečkovi přes hranice. 



Minulý týden mi přišla povinná literatura, která navíc nebyla zrovna levná. Ku prospěchu jí byl fakt, že je opravdu hodně povedená.


A teď trochu z našeho rodinného života. Před Vánocemi jsme si koupili kotlík. Je na 20 litrů a je skvělý. Už jsme v něm vařili zelňačku, silvestrovský gulášek a o víkendu přišel na řadu ovárek. Zabíjačka na bytovce jak vyšitá.



Mám ještě jednu velkou novinku. Naše domácnost se v listopadu rozrostla o dalšího člena. Já, absolutní nemilovnice koček, má teď jednu v bytě. Nechápu.
Našli jsme kotě, kterému jsme poskytli dočasný azyl. Bohužel mu majitelka nebyla schopná poskytnout péči, kterou potřebovalo, tak se natrvalo zabydlelo u nás. Aninka je nadšená, a to je nejvíc.







Někdy je důležité dostávat vzkazy, které Vás vezmou za srdce ♥.

Krásné dny!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!