úterý 19. ledna 2016

Já a vegetarián?



Už rok se snažím nejíst maso. Není to z důvodu být výjimečná (to jsem i bez toho :-D), ani z etických, náboženských či mnohých dalších, ale z čistě zdravotních důvodů. Ano, lékař mi řekl, že mám vynechat konzumaci masa a živočišných produktů. Nejdřív jsem si říkala: „Cože, já a bez masa? To dřív pokvetou kameny!“. No ale pak jsem to několikrát zkusila. Vydržela jsem maximálně měsíc. Stačí, aby mi někdo zamával před očima jitrnicí nebo nedej bože klobáskou a jsem ztracená. ( A to ani nemluvím o tataráku!). Začnu vidět dvojmo a nemá pro mě nic jiného význam než ona výše zmíněná klobása. Tak jsem se sama na sebe naštvala, že jsem si nakoupila tofu, rostlinné pomazánky a jiné vegetariánské lahůdky, a zatím už pár dnů držím. No, nevím, že by to byla nějaká pecka, to se říct nedá, ale zatím nestrádám. Je fakt, že na vege párky ještě nemám odvahu. Možná později!





Petra

2 komentáře:

  1. Peti, přeji hodně pevné vůle. Já nemusím nic, dokud mi to někdo nezakazuje...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!