pondělí 18. ledna 2016

Polovina ledna na hájence



Stroj už je doma! Bohužel k němu chybí kabel, takže zatím na něj jenom sedá prach.
Objednala jsem si za látky za osm stovek. Mám tak velkou motivaci!  V hlavě mám spoustu nápadu, ale ruce levé. Snad samu sebe překvapím.
 Zdeněk zase cvičí. Před dvěma roky si najal trenéra, který s ním pravidelně dřel ve fitku. K večeři drahý pojídal omeletu ze šesti bílků, kterou zapíjel proteinovým nápojem. Jen si na to vzpomenu, je mi blivno. Sice zhubl, ale při jízdě na bruslích se nějak špatně otočil a od té doby má v háji plotýnku. S cvičením byl útrum. Všechna shozená kila velmi rychle nabral zpátky. S novým rokem ho zase chytl fantas. Objednal si bílky a koupil pernamentku. Krize středního věku? Jen se modlím, aby se neozvaly plotýnky. To jeho hekání mám stále v živé paměti.
Aňul se pořád ptá, jestli bude mít na vysvědčení samé jedničky. Donekonečna jí opakuju, že na tom nezáleží. Ale k čemu to je, když ona nic jiného než samé jedničky nechce? Tolik od nás z hájenky. Krásné pondělí!

Petra

1 komentář:

  1. ...a pak že je leden takovej hluchej měsíc :o) Peti, taky jsem kdysi v lednu začala chodit do fitka, ale trenér mě nenutil ani bílky ani brusle, a tak chodím dál...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!