pondělí 7. září 2015

Brownies

Nejsem žádná pekařka. Kromě kváskového chleba peču jenom vánoční cuktoví. To mi jde kupodivu skvěle. Normální pečení je katastrofa. Je jedno, jestli dělám recept od oka nebo přesně podle receptu. Výsledek je vždycky stejný.  Tuhé cosi končí v koši. Jelikož Andulka miluje hořkou čokoládu, tak jsem neváhala vyzkoušet Čokoládový dort bez mouky od Monči z Kopečku. Výsledek byl famózní. Dnes jsem se rozhodla vyzkoušet brownies. Výsledek sliboval podobný chuťový zážitek jako Moničin dort. I když upečené čokoládové kousky se poněkud rozpadají na chuti to neubralo, spíše naopak. Milovníci čokolády si přijdou na své.

Brownies
3 tabulky kvalitní hořké čokolády
kostka másla
250 g třtinového cukru
3 vejce
80 gramů hladké mouky
lžička prášku do pečiva (používám vinný kámen)




Nejdřív jsem v kastrůlku rozpustila máslo s čokoládou (žádná vodní lázeň :-)).Než se hmota propojila, vyšlehala jsem v mixéru vejce s cukrem do úplného rozpuštění. Poté jsem k nim přilila čokoládu a noakonec vmíchala mouku s vinným kamenem. Menří zapékací mísu jsem vystlala pečícím papírem a nalila do ní připravenou čokoládovou hmotu. A šup s tím do trouby vyhřáté na140 stupňů (horkovzduch) na necelých čtyřicet minut. Krájíme až po vychladnutí. Mňam. Čokoládě zdar!




Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!