neděle 20. září 2015

Rozhodnuto...

...bude se renovovat. Tentokrát padlo rozhodnutí proměnit předsíň. Minulý rok jsme se pustili do obývacího pokoje. Vsadili jsme na Ikea. Když jsme se stěhovali, tak manžel chtěl všechno moderní. Ostré hrany a kov. Ale i po sedmi letech jsem se doma necítila doma. Chybělo mi tu takové to útulno. Tak jsem starý nábytek, který byl několikanásobně dražší než ten nový, odstranila a nahradila kousky ze série Hemnes z Ikea. A konečně! Cítím se tady parádně! Muž si sice ještě nezvykl, ale na mou poznámku, že předsíň bude ze stejné série, neprotestoval. Tak huráááááááá do toho. Mám jasnou představu. I když bydlíme jen tři ve větším bytě, potřeba úložného prostoru je veliká. Bundy a kabáty se nám kupí na pidi věšáčku, který už silou vůle drží ve zdi. 
Potřebujeme: zrcadlo, dva botníky, několik věšáků a koberec! A hlavně vymalovat! Ta příšerná červená mě straší i ve snech. Jelikož je chodba hodně tmavá, tak nejlepším řešením bude čistě bílá. Kombinace nábytku bude černobílá.
Na seznamu mám krom zrcadla vše po dvou kusech:


Foto: Zdroj www.ikea.cz


 Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!