úterý 15. září 2015

Super domácí recept proti kašli



Začíná nám období mlhavých rán, mživého dopoledne a velmi, velmi krátkého odpoledne. Po návratu z Rakouska jsem měla rýmu já, pak manžel a teď už vydatně soplí i Andulka. Jako malá jsem často trpěla na onemocnění průdušek. Maminka mi proto připravovala cukerný sirup z cibule. Je to ten nejlepší lék na kašel všeho druhu. Kam se hrabou všechny léky. Já jsem si svůj recept trošku vytunila a ozdravila. Místo cukru totiž používám domácí med :-). Recept je naprosto jednoduchý. Do uzavíratelné sklenice naskládám nakrájenou cibuli, kterou zaliju medem. To je vše! Nechám několik hodin odstát, než si cibule pustí šťávu. Pak jen aplikuji po lžičkách. Opravdu doporučuji používat sklenici s uzávěrem. Ten cibulový odér je opravdu hóóóóódně silný!







Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!