pondělí 30. listopadu 2015

Em

Dnes jsem udělala velký krok dopředu. Na odpolední procházce jsem místo nastavených režimů na foťáku nastavila písmeno M. Em jako Manuál. A kupodivu, fotky jsou docela ucházející. Teď tedy studuji různé návody, jak udělat dobrou fotku. No, jde m z toho hlava kolem. Nemáte nějaký blbuvzdorný návod jak na ISO, clonu a závěrku? Je to totiž děsná fyzika, která mi jen tak mimochodem nikdy nešla. Ale já už nechci udělat krok zpět a znovu sklouznout k automatu. Tak focení zdar!








Petra

3 komentáře:

  1. Péťo, moc krásné EM fotky..šikulka..krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, máš můj obdiv, do tajů fotografování jen tak neproniknu...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Já jedu na M už dlouho.
    Trvalo mi dlouho, než jsem si to pořádně osahala a fotky začaly být obstojné :-)
    Zkoušela jsem hýbat většinou jen s ISO (čas se přizpůsobuje automaticky u mého foťáku). Občas i měním clonu, čím vyšší, tím větší hloubka ostrosti, ale já mám ráda neostré a obrysové pozadí :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!