úterý 10. listopadu 2015

Procházky

Slunce svítí a po vlezlém počasí, pro listopad tak typickém, není ani památky. Spíš to vypadá na Jaro. Udělala jsem si krásnou procházku po okolí. Potřebovala jsem si pročistit hlavu. Procházka na čerstvém vzduchu je tím nejlepším prostředkem. Krásný den!








Petra

6 komentářů:

  1. Také bych ráda vyrazila na procházku, vyčistit hlavu. Ale zatím se nemůžeme rozhodnout, kdo je z nás víc nachlazený a tak to radši odkládáme :-)
    To teplé počasí mě děsí, mám vyrazit do Brna, ale nevím jestli obléct zimní bundu nebo ještě podzimní.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme vyměnili péřovky za podimní svršky :-) Krásný den! Petra

      Vymazat
  2. Jééé Peti já už se táááák těším až vyrazím někam do lesa . Poslední dobou nebyl vůbec na procházku čas . Docela jsi mě navnadila :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, já vyrážím ven skoro denně. Snažím se načerpat krásného počasí do zásoby.

      Vymazat
  3. Procházka s foťákem, to je odpočinek dvakrát. Nejdřív na procházce samotné a pak u PC, když prohlížíš fotky. Moc pěkné fotky, měj krásné dny Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!