sobota 7. listopadu 2015

Jak se pořádně vyplakat...

Sedím, civím do blba a přemýšlím. O životě a smrti. Jak jedna vteřina může obrátit celý náš dosavadní život vzhůru nohama. O bolestné ztrátě milovaného člověka, o lásce a naději. Tyto otazníky ve mně vyvolala právě dočtená kniha od Jojo Moyes Než jsem tě poznala. Nebudu prozrazovat děj, ale opravdu doporučuji si knihu přečíst. Jsem emocionálně vyždímaná. Je to druhá kniha v mém životě, při které tekly slzy proudem. Přeji Vám krásné počtení! Dneska je to hodně čerstvé. Podrobnější recenzi napíšu později. Vyvolala ve vás nějaká kniha silné emoce?
Recenze zde


Petra

2 komentáře:

  1. Brečela jsem jak želva.
    Mám od ní další knížku a skoro nemám odvahu se do ní pustit.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jen si na to vzpomenu, tak slzy tečou proudem. Já se chystám taky na další, ale až za nějaký čas.

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře!