středa 25. listopadu 2015

Těžký úděl matky prvňáčka



Ostrouhané tužky, podepsaný deníček a perfektně udělaný domácí úkol. To jsou věci na kterých momentálně stojí a padá má existence. Jsem matka prvňáčka. Je to veledůležitá funkce. Při odchodu ze školy častuji každodenně Aňul otázkou, co bylo ve škole. Odpověď je každý den stejná. Dobrý. Ptát se, jestli mají úlohy, nemá smysl, protože pokaždé mi řekne, že neví. Ok, říkám si, chodím tam ty nebo já? Doma tedy prohledávám aktovku, kontroluji každou učebnici, přičemž zjišťuji, že nám nějaký sešit chybí. To už chytám hysterák. Vznáší se nade mnou červené pero paní učitelky a já už se bojím toho zápisu v deníčku. Není to jen ten zápis, ale i vyčítavý pohled dítěte. Ten, který Vám říká, že jste selhala. Ostatní matky asi před odchodem z budovy kontrolují tašky (už jsem se poučila, dělám to taky). A to je každý den. Dneska to bylo švihadlo a formičky na perníkyJ
 Vůbec byste nevěřily, jaký problém je sehnat tlusté trojhranné pastelky. Je to fuška! Krásný den :-)











Zdroj Pinterest

Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!