neděle 22. listopadu 2015

Svítíme!

Dnešní odpoledne jsem strávila s mamkou po nákupech. Na dekorace jezdíme do nedalekého Bzence k panu Spěvákovi. Výběrem a cenami se mu nikdo v celém širém okolí nevyrovná. Hned vedle je i Kik, takže jsme to vzaly při jednom. V Kiku nám padlo do oka svítící srdce, které už vévodí našemu obýváku :-)
U pana Spěváka jsem nakoupila zásobu vánočních vosků od Yenkee candle. Luxus! Na stůl do obýváků jsem si pořídila jednoduchý bílo stříbrný adventní svícen. Spoustu dekorací mám z loňska ze bzeneckého vánočního jarmarku. Tam jsem poprvé potkala Šárku Prágerovou z Hovoran, která tvoří ve stylu Provence či Vintage. Kdo jste z okolí, určitě doporučuji navštívit její obchůdek s dílničkou, který bude zanedlouho otvírat. Šárka, změnila můj pohled na nábytek a dekorace. Začala jsem předělávat celý byt :-) Moc jí za to děkuju! Krásný večer!






Tady ještě krátké video s ukázkou práce Šárky Prágerové. No, není to nádhera?


Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!