čtvrtek 15. října 2015

Ježíšek už se chystá

Je teprve polovina října a já už jsem začala s nákupem vánočních dárků. Anička v pondělí napsala dopis Ježíškovi, který má zatím stále místo za kuchyňským oknem. Každý rok mám s nákupem dárků pro Andulku starosti. Zatím je jediné vnouče, takže babičky by každý rok nejraději vykoupily hračkářství. Dala jsem STOP všem pidi hračkám. Nenávidím Pet shopáky a Filly koníky. Válí se nám, a teď nekecám, opravdu všude. Snažím se vybírat dárky opravdu pečlivě, nejednou se mi stalo, že ji dárek zajímal maximálně první den. Letos si přeje Lego friends, mikroskop, nějaké kreativní hračky a loutkové divadlo. A samozřejmě knížky. Tak snad bude letos velká radost. 
V prosinci si chci jen užívat vánoční trhy, atmosféru, pečení a pohodu. Kdy nakupujete dárky Vy?


Petra

1 komentář:

  1. U nas to zařizuje Ježíšek :-) Vážně,nemam ráda nic na posledni chvili,ani nákup darecku. Vždy jsem prosazovala myšlenku,ze k nákupu vánočních dárků patří i sníh. Teď říkám,te hlavně klid a pohoda. Verka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!