pondělí 26. října 2015

Nákupy ve Švadlence



Dneska jsem zažila velké poprvé. Šla jsem nakupovat do Švadlenky. Chtěla jsem si pořídit nějakou přízi a háček s tím, že bych ráda oprášila základy háčkování, které jsem se naučila v dětství. Prodavačka viděla, že totálně tápu a nevěřícně sjíždím pohledem po různě barevných špulkách a vlněných klubíčkách všech velikostí. Byla jsem jak v Jiříkově vidění. Zeptala se mě tedy, co bych chtěla háčkovat. Odpověděla jsem, že nemám žádnou vizi, že pouze zkouším krátké a dlouhé sloupky. Hned mi začala podávat různé knížky s návodem jak uháčkovat obal na tablet, čepici či dokonce pléd. Řekla jsme jí, že se budeme držet při zemi a vezmu si pouze jakýkoliv háček a přízi, že se nejdřív naučím ty základy. Prodavačka byla plná optimismu a ujišťovala mě, že základy zvládnu během odpoledne. Paní totiž netušila, že má čest s absolutním antitalentem na ruční práce všech druhu. S krátkým sloupkem se totiž morduju tři dny a vychází mi pouze zašmodrchané cosi, co ani vzdáleně nepřipomíná háčkování natož tak pléd. Stáhla jsem si tedy různé návody, obrnila se trpělivosti a s novým háčkem jdu zkoušet divy! Krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!